בחסדי שמים: נוטרל פיגוע במחסום מזמוריה

בנצי לייזרוביץ No Comments on בחסדי שמים: נוטרל פיגוע במחסום מזמוריה

חשוד אשר הגיע למחסום מזמוריה על תוואי החומה בעוטף ירושלים ממזרח לכפר ׳צור בהאר׳ שלף סכין לעבר לוחמי מג״ב. לוחם מג״ב אשר הבחין בחשוד פתח לעברו בירי מדוייק וניטרל אותו. אין נפגעים לכוחתינו.

צילום: דוברות המשטרה
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר (שני) מעט אחרי השעה 08:00, הגיע מחבל (47, פלסטיני תושב אזור בית לחם) לעבר לוחמי מג"ב שפעלו במעבר מזמוריה ובשלב מסויים, המחבל שלף סכין ונוטרל על ידי הלוחמים ומאבטח אזרחי שפעלו במקום.

לוחמי מג"ב שפעלו במעבר מזמוריה, הבחינו באדם חשוד שהגיע מכיוון איו"ש כשהוא הולך בין כלי רכב בצורה מחשידה כשידיו מאחורי גבו. הלוחמים שחתרו למגע, התקרבו למחבל וביקשו לבדוק אותו. בשלב מסויים, החשוד הניף סכין ששלף מאחורי גבו והתקרב במהירות לעבר הלוחמים.

צילום: דוברות המשטרה

לוחמי מג"ב שחשו סכנה לחייהם, ביצעו נוהל מעצר חשוד שלאחריו הגיבו מיד בירי וניטרלו את המחבל. בזירה נתפסה סכין עמה ניסה המחבל לבצע את הפיגוע (ללא נפגעים). המחבל פונה לקבלת טיפול רפואי.

כוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים בפיקוד סממ״ז ירושלים, תנ"צ אמיר ארזני, הגיעו לזירה והחלו בבדיקת המקרה. בהערכת מצב שקיים סממ״ז ירושלים, בהשתתפות סגל פיקוד המחוז ומשמר הגבול, הנחה על המשך הגברת ערנות של כלל מערכי המחוז והטיל את חקירת הפיגוע על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

צילום: דוברות המשטרה

דוברות המשטרה

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק הגיע לזירת האירוע ושיבח את הלוחמים: "לסיכום האירוע עבר מצוין, העירנות שלכם ראויה לציון, בדיוק מה שאנחנו מצפים מהלוחמים שלנו. הניטרול היה בדיוק במקום, גם היה ירי למרכז מסה הוא טען אמצעי וכוונה, גם נושא שמירת הטווחים אחד מהשני, כדי להימנע מדו"צ, להזכיר לוחם שנפצע במחסום זה מירי דו"צ. ההשלתטות על האירוע והנטרול של האירוע היה מצוין. יישר כוח עשיתם עבודה מצויינת, שיהיה לנו יום טוב".

וידאו: דוברות המשטרה

video
play-sharp-fill


0 תגובות